5 דרכים לשלב שולחנות פאב בביתכם

בשנה האחרונה, כולנו למדנו כמה חשוב ליהנות מבילוי בבתים שלנו. אחת הדרכים לשפר אותו היא להשיג את הרהיטים המתאימים לאורח החיים שלכם. אם אתם באמת עוסקים הרבה בצפייה בספורט, אנו יודעים שהשנה הייתה קשה. עם זאת, כשהסופרבול יגיע בפברואר, זה יהיה זמן נהדר להזמין כמה שולחנות פאב כדי לצפות במשחק הגדול מהבית עם חברים. הנה חמש דרכים שונות להשתמש בשולחנות פאב במרחב שלכם:

1. מרתף

אם בביתכם יש מרתף מוגמר, זה יכול להיות המקום המושלם למקם בו את הטלוויזיה, הספה וכמה שולחנות צד. הצבת שולחן פאב בחלל זה מעניקה לכם מקומות ישיבה נוספים, מקום להכין בו את כל החטיפים והמשקאות שלכם, או מקום לשבת ולאכול בלי לדאוג מרטבים שיישפכו על הספה.

2. בר ביתי

רבים מאיתנו הוסיפו בר אישי השנה לבתים. איזה מקום טוב יותר לשבת וליהנות ממשקה מאשר ליד שולחן פאב בבר הביתי שלכם. זה יכול גם לספק לכם מקום נוסף להכנת קוקטייל החתימה שלכם אם הבר הביתי שלכם פשוט מורכב מעגלת בר טעונה ולא ממטבח מיני שלם.

3. מערה של גברים

להתרחק מכל הבלגן זה חיוני לשמירה על שפיותכם. אם יש לכם חדר נוסף או חלל במרתף שהפכתם למערה של גברים, זה המקום האידיאלי לשולחן פאב. השתמשו בו כדי לשחק קלפים או משחקי קופסה, לאכול ארוחה, לצפות במשחק וליהנות ממשקה לבחירתכם.

4. פינה למטבח

ללמוד כיצד לנצל את המרחבים שלנו בצורה הטובה ביותר היה נושא גדול לאורך כל שנת 2020. מטבחים ממלאים תפקיד כפול כמקום שאפשר לאכול ולעבוד בו. אם אתם מחפשים מעט מקום נוסף, שולחן פאב יכול להתאים בצורה מושלמת. הניחו אותו בפינה עם שני כיסאות בר לאווירה אינטימית. אם יש לכם פינה קטנה, שולחן פאבים הוא הדרך האידיאלית לנצל את החלל הזה ולגרום לו לעבוד בשבילכם.

5. חדר אוכל

כמובן, שולחן פאב לא צריך להיות תוספת קטנה. הוא גם עובד כשולחן האוכל הראשי שלכם. אם המשפחה שלכם נמצאת בצד הגבוה יותר, או אם אתם פשוט רוצים שיהיה לכם מקום לרגליים, הרגליים הארוכות יותר של שולחן פאב משאירות יותר מקום לרגליים שלכם.

מצאו את שולחנות הפאב המושלמים שלכם היום!

קנו שולחנות פאב בחנות שלנו – יש לנו את המגוון הרחב ביותר לבחירה. לא משנה מה התקציב או סגנון העיצוב שלכם, אנשי המקצוע שלנו בתחום הרהיטים יכולים לעזור לכם לבחור את הרהיטים הטובים ביותר. בקרו אותנו עוד היום!

דילוג לתוכן